FANDOM

Senri Shiki (支葵千里, Shiki Senri) jest arystokratą, modelem i jednym z najmłodszych członków Klasy Nocnej. Później okazuje się, że jest nieślubnym synem Rido Kurana.

WyglądEdytuj

Senri odziedziczył większą część swojego wyglądu po matce. Jak wszystkie wampiry, posiada on ogromną urodę: Shiki ma mahoniowe włosy, niebiesko-szare oczy i blady odcień skóry, który jest charakterystyczny dla większości wampirów. Jego matka uważa, że coraz bardziej przypomina ojca, gdyż ma takie same niezgłębione spojrzenie, z którego nie da się odczytać o czym myśli. Rido Kuran opisuje Senriego jako raczej słodkiego chłopca.

CharakterEdytuj

Shiki posiada osobowość podobną do Rimy Toya. Zazwyczaj jest obojętny, rzadko wyraża emocje i może się wydawać, że nie dba o swoje otoczenie. Nigdy nie ma wiele do powiedzenia. Kiedy Nocna klasa podaje rozkaz dopaść wampira poziomu E, Shiki jest zazwyczaj jeden widoczny z polowania na nich. Podobnie jak wszystkie inne wampiry, Shiki nie lubi słońca i często możemy zobaczyć jak chodzi z Rimą pod jej parasolem w świetle dziennym.

FabułaEdytuj

Moce i umiejętnościEdytuj

Jak wszystkie wampiry posiada moc uzdrawiania. Jego unikalną umiejętnością jest wystrzelenie z czubka palca wskazującego bata z jego własnej krwi, działającego jako broń - zdolność do tworzenia takiej broni odziedziczył po ojcu.

Ciekawostki Edytuj

  • Tak właściwie Senri nie lubi słodyczy aż tak bardzo. Dostaje je od fanek, ponieważ w jednym z wywiadów bez wcześniejszego zastanowienia powiedział, że je lubi.
  • Scena, w której Senri opiera się na ramieniu Takumy, miała wyglądać inaczej. Shiki miał się oprzeć na ramieniu Rimy.
  • Kanji użyte w imieniu Juri 里 (ri) jest użyte w imieniu Senriego, co może świadczyć o tym, że Rido nadal kochał swą siostrę, mimo obcowania z wieloma kobietami.
  • Mimo tego, iż jest wiadome o pokrewieństwie Senriego z klanem Kuran, sam Senri wspomniał o tym tylko raz. Na balu powiedział, że będzie wspierał swoje kuzynostwo.